Nutrolin_katten_header

Frågor & svar

Undrar du över vilken Nutrolin®-produkt du ska välja? Eller kanske du funderar över vilka skillnaderna är mellan de olika Nutrolin®-produkterna? Här hittar du svaren på de vanligaste frågorna kring våra produkter och om hur du beställer på Nutrolin®-shoppen.

Du kan alltid vända dig till oss ifall du önskar mer information om produkterna, om du behöver hjälp med att välja rätt produkt eller om du undrar över din beställning. Vi hjälper gärna till.

Allmänt om produkterna

Gillar katterna smaken av produkterna?

Nutrolin® CAT-oljorna har en mild smak av fisk och de flesta katterna gillar smaken. Det kan ändå vara bra att börja med bara några droppar blandat i maten för att låta katten vänja sig vid smaken.

Hur länge håller Nutrolin®-produkterna efter att de öppnats?

Nutrolin®-produkterna till katten håller i tre månader efter att de öppnats. Förvara alltid en öppnad Nutrolin®-produkt stående i kylskåpet.

449.00kr898.00kr
229.00kr619.00kr
389.00kr
179.00kr349.00kr
199.00kr529.00kr
Fungerar hundarnas Nutrolin® SKIN & COAT till katter?

Nutrolin® SKIN & COAT är inte optimal till katter eftersom SKIN & COAT innehåller vegetabiliska oljor och ingen fiskolja. Katter kan inte utnyttja fettsyrorna från vegetabiliska oljor på samma sätt som hunden kan.

Vi har därför två egna produkter för katter – en för ungar och vuxna katter och en för äldre katter (över 7 år gamla). Nutrolin® CAT-näringsoljorna är fiskoljebaserade med en mild och ren smak. Oljorna ger bättre pälskvalitet och välmående hud, och de stödjer även kattungarnas utveckling och seniorkattens ledhälsa.

Beställning och leverans

Hur lägger jag en beställning?

Du kan beställa våra produkter direkt här på Nutrolin®-shoppen >>

Klicka på produkten du vill beställa. Välj sedan önskad storlek och tryck på “Lägg i varukorg”. Gå vidare till “Fortsätt till kassan” för att ge dina uppgifter och för att välja betalningsalternativ.

Jag har en rabattkod. Var anger jag den?

Lägg först en produkt i din varukorg och öppna sedan varukorgen. I varukorgen finns det en ruta där du skriver in din rabattkod. Observera att du ska trycka på knappen “Använd rabattkod” efter att du gett din kod för att koden ska registreras.

Vilka betalningsalternativ finns det på Nutrolin®-shoppen?

På Nutrolin®-shoppen kan du betala med de betalningsalternativ Klarna erbjuder. Bland Klarnas betalningsalternativ är det möjligt att betala med de vanligaste bankerna och kreditkorten och dessutom mot Klarnas faktura. Som betalningsmottagare syns Digital River World Payments Ab.

Hur levereras min Nutrolin®-beställning?

Du kan välja att få ditt Nutrolin®-paket levererat med PostNord MyPack eller med DHL Express On Demand Delivery. Leveranstiden är normalt 1-4 vardagar beroende på vilket leveranssätt du väljer.

Läs mer om våra leveranser >>

Retur och reklamation

Retur

Enligt konsumentskyddslagen har du rätt att returnera oanvända varor inom 14 dagar. Returrätten gäller från det datum du tar emot varan. Varan och förpackningen som returneras ska vara i samma skick som när du tog emot dem. Ifall du vill returnera din beställning ber vi dig kontakta oss per mejl på info@nutrolin.se. Returneringen kostar ingenting.

Reklamering

Efter att du tagit emot varan är det bra att genast kontrollera att varan utåt sett är i gott skick. Om varan vi levererat är felaktig eller skadad ber vi dig kontakta oss per mejl på info@nutrolin.se.